.
Regionalne Centrum Serwisowe od początku swojej działalności specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm. Założeniem pierwotnym było zaspokojenie potrzeb rynku na polu dostaw i serwisu sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.
Od tego czasu radykalnie zmienił się świat komputerów a wraz z nim standardy i potrzeby. Przekształceniu ulegał też profil naszej firmy. Zdajemy sobie sprawę z wyzwań jakie stawiają nam nowoczesne technologie dlatego zatrudniamy specjalistów oraz współpracujemy z uczelniami wyższymi.
W swoich działaniach stawiamy zawsze na rzetelność opartą na wiedzy, doświadczeniu, uczciwości i dotrzymywaniu zobowiązań.
Wieloletnia działalność na polskim rynku pozwoliła zrozumieć potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów. Wychodząc na przeciw tym potrzebom stworzyliśmy strukturę zapewniającą profesjonalną obsługę klienta , niezależnie od etapu komputeryzacji czy posiadanego zaplecza sprzętowego. Nasza firma realizuje przedsięwzięcia począwszy od stworzenia koncepcji, poprzez wykonanie projektu, dostawę i instalację sprzętu oraz oprogramowania, do fazy eksploatacji i nadzoru nad systemem komputerowym pracującym u użytkownika włącznie. Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klienta, na zasadzie outsourcing-u współpracujemy z wieloma firmami w Polsce.
W powiązaniu ze strategią biznesową możemy zaproponować sposoby wprowadzania do przedsiębiorstwa nowych rozwiązań IT. Naszą rolą jest udział w projektach związanych z konsultingiem i wdrażaniem projektów, jak również wybór właściwych kierunków rozwoju w zakresie nowych rozwiązań i technologii. Kierunki tworzenia tzw. bazy wiedzy uwzględniają tendencje rynkowe i zapewniają możliwość znalezienia najefektywniejszych rozwiązań wykorzystujących nowoczesne technologie.