Opieka serwisowa

Opieka serwisowa obejmuje:
· administrowanie (także zdalne) siecią komputerową
· konfigurowanie stacji roboczych i serwerów
· konfigurowanie drukarek, modemów i innych urządzeń peryferyjnych
· zarządzanie systemem haseł użytkowników
· okresowe sprawdzenie poprawności oraz wykonanie archiwizacji danych
· w razie konieczności (uszkodzenie lub konserwacja) odebranie z siedziby firmy obsługiwanej sprzętu komputerowego (komputery, drukarki itd.), dostarczenie do wyspecjalizowanych punktów serwisowych i powtórna instalacja po naprawie lub konserwacji
· pogotowie informatyczne dla zleceń incydentalnych i krytycznych
· instalowanie nowego oprogramowania lub zmiana konfiguracji istniejącego (Microsoft Office: Word, Excel, itp.) z wyłączeniem specjalizowanych programów typu finansowo-księgowych, magazynowych
· doradztwo i opiniowanie przy wyborze oraz zakupie przez Zleceniodawcę elementów systemu komputerowego· doradztwo, dobór, zakup i instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego
· reprezentowanie Zleceniodawcy wobec innych dostawców oprogramowania, sprzętu i usług komputerowych w zakresie jakości świadczonych przez nich usług i dostaw
· wspomaganie pracy w zespole (GROUPWARE)
· przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu komputerowego Zleceniodawcy oraz zamówień na usługi i podzespoły, stała gotowość do pomocy w usuwaniu awarii systemu komputerowego Zleceniodawcy
· odzyskiwanie danych, archiwizacja i kopie zapasowe
· planowanie rozwoju informatycznego
· konsultacje przy rozmowach z firmami trzecimi
· serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu (drukarki, laptopy)· świadczenie usług telefonicznej i zdalnej pomocy technicznej
· audyt legalności oprogramowania, zabezpieczeń wewnętrznych
· audyt stanu technicznego sprzętu i sprawności systemów informatycznych
· prowadzenie projektów informatycznych Opiekę sprawujemy na zasadach ogólnych oraz w oparciu o pakiety serwisowe i umowy serwisowe. Umowy konstruowane są konkretnie pod danego klienta i w dopasowaniu do jego potrzeb.


Zobacz jak pracujemy

Get the Flash Player to see the wordTube Media Player.

Ostatnio szukane

Aktualności

Współpraca z SQTP

Regionalne Centrum Serwisowe podjęło współpracę z firmą Square Trade Poland Sp. z o.o. Przedmiotem umowy jest  [...]

Zmiana adresu Siedziby Serwisu w Rudzie Śląskiej

Zwracamy uwagę że Serwis Laptopów w Katowicach nie zmienił siedziby – nadal znajduje się na [...]

Lenovo For Those Who Do – Katowice

Uczestniczymy w konferencji Lenovo.  Technologia ThinkVantage, IdeaPad – portfolio produktowe, IdeaCentre – desktopy konsumenckie. Serwis [...]

Wizyta studyjna – seminarium – Cluster 55 – Malmo

  W dniach 7 – 9  października  delegacja RCS uczestniczyła w seminarium i spotkaniach roboczych [...]
Partnerzy

Asseco Poland    S. A. ,     Sygnity Technology,  Comp Safe Support S. A. , Qumak-Secom, Mentax S.A.

Czym się zajmujemy
Regionalne Centrum Serwisowe od początku swojej działalności specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm. Założeniem pierwotnym było zaspokojenie potrzeb rynku na polu dostaw sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.
Od tego czasu radykalnie zmienił się świat komputerów a wraz z nim standardy i potrzeby. Przekształceniu ulegał też profil naszej firmy. Zdajemy sobie sprawę z wyzwań jakie stawiają nam nowoczesne technologie dlatego zatrudniamy specjalistów oraz stale współpracujemy z uczelniami wyższymi. W swoich działaniach stawiamy zawsze na rzetelność opartą na wiedzy i doświadczeniu.
Nasze dane

Siedziba główna:
Ruda Śląska
ul. Wolności 92, 41-700 Ruda Śląska
tel: 32 700 32 16

tel.kom.: 796 998 829

Konto Bankowe:
ING Bank Śląski o.Ruda Śląska
Nr konta: 66105013311000002279571109