Witamy na stronie Największego na Śląsku Serwisu Laptopów i Notebooków, posiadającego między innymi akredytacje Firmy HP poparte licznymi certyfikatami.
Regionalne Centrum Serwisowe prowadzi naprawy doraźne jako typowy serwis laptopów (klient detaliczny a także serwis wysyłkowy) jak i na warunkach precyzowanych przez podpisane umowy serwisowe (Outsourcing IT).
Nasi pracownicy .
Nasi wyspecjalizowani pracownicy podejmą się każdej naprawy. Posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji o klauzuli „zastrzeżone” – nie musicie się więc Państwo obawiać o swoje dane
· Prowadzimy serwis sprzętu większości firm na rynku – HP, Gericom, Asus, Acer, Toshiba, Fujitsu, LG, Toshiba, Benq, Dell i innych. Serwis Laptopów toshiba, laptopów Lenovo i Asus świadczymy także gwarancyjnie dla naszych Partnerów jako podwykonawcy lub Autoryzowani Partnerzy Serwisowi.
· Diagnozę po dostarczeniu sprzętu do serwisu wykonujemy nieodpłatnie.
· Wszystkie naprawy bez względu na wysokość kosztów, konsultowane są z klientem.
· Na wykonaną przez nas naprawę zawsze dajemy gwarancję.
· Przy okazji naprawy zawsze wykonujemy konserwację układu chłodzenia.
· Staramy się zawsze minimalizować koszty obsługi serwisowej.
· Prowadzimy prewencyjną akcję uświadamiającą jak ważna jest archiwizacja danych.
· Klienci mogą dostarczać sprzęt kurierem lub osobiście.
· Możliwy też jest odbiór i dostawa po naprawie naszym własnym transportem.
Pracownicy Regionalnego Centrum Serwisowego nieodpłatnie odbiorą od Państwa laptopa, notebooka czy inne urządzenie w miastach okolicznych – Świętochłowice, Chorzów, Bytom, Zabrze, Gliwice, Katowice, innych.
Jeśli są Państwo zainteresowani naprawami gwarancyjnymi laptopów informujemy:
Regionalne Centrum Serwisowe jest pogwarancyjnym Serwisem Laptopów HP, Asus, Acer, Samsung i inych marek.
Usługi gwarancyjne marek HP, IBM czy Lenovo świadczymy tylko uczestnicząc w projektach Asseco Systems czy innych Firm jako Autoryzowany Partner Serwisowy.
Poniżej – zamieszczamy informacje i kontakt w sprawie gwarancyjnych napraw laptopów, notebooków najpopularniejszych marek.
Gwarancyjny Serwis Laptopów HP: zgłoszenia awarii – kliknij tutaj
Gwarancyjny Serwis Laptopów HP : adresy i kontakty – kliknij tutaj.
Gwarancyjny Serwis Laptopów Toshiba : polecamy Comp Safe Support
Gwarancyjny Serwis Laptopów Asus: Strona serwisowa Asus
Gwarancyjny Serwis Laptopów Acer: Strona serwisu laptopów Acera
Gwarancyjny serwis Laptopów Samsung: Kontakt i informacje
Najczęściej wykonywane naprawy:
*Czyszczenia i konserwacja systemów chłodzenia notebooka
*Naprawa/wymiana inwertera
*Reballing układów BGA – karty grafiki, mostki
*Wymiana, naprawa zawiasów matryc
*Naprawa/wymiana paneli LCD – MATRYC
*Wymiana/naprawa gniazd zasilania
*Naprawa uszkodzonych płyt głównych
*Naprawy – wymiana układów zasilania laptopa
*Wymiana dysku twardego HDD
*Odzyskiwanie danych z dysków i innych nośników
*Wymiana past, taśm termoprzewodzących układu chłodzenia w notebooku
*Optymalizacja konfiguracji systemu w celu przyspieszenia działania laptopa
*Doradztwo i szkolenia
Pełna specjalizacja:
*Wymiana układów BGA, reballing (układ grafiki, mostek północny, mostek południowy)
*Wymiana gniazd procesora ( zależnie od typu ) oraz banków pamięci ram
*Naprawa układów zasilania, układów ładowania
*Naprawa zintegrowanych kart graficznych
* Wymiana gniazd USB, LPT, VGA
*Wymiana układów scalonych
*Wymiana świetlówek w matrycach, naprawa elektroniki matryc
*Wymiana matrycy w laptopie
*Wymiana napędów
*Wymiana lub naprawa taśm matrycy
*Wymiana lub Naprawa inwerterów
Naprawy pogwarancyjne – informacje:
Informujemy, iż podczas procesu naprawy płyt głównych, uszkodzeń mechanicznych obudów, w nielicznych przypadkach ich stan techniczny może ulec pogorszeniu w związku z procesem technologicznym naprawy lub diagnozą. RCS nie ponosi za to odpowiedzialności.
Naprawy płyt głównych realizowane są wyłącznie zgodnie z procedurami oraz wytycznymi producenta płyty lub naprawianego elementu. Dotyczy to zwłaszcza produktów HP oraz Nvidia, zwłaszcza elementów klejonych.
RCS nie odpowiada za oprogramowanie zainstalowane lub przechowywane na nośnikach danych w przekazanym do naprawy sprzęcie.
Wszelkie diagnozy RCS wykonuje nieodpłatnie.
Koszty transportu w przypadku napraw wysyłkowych ponosi klient o ile koszt naprawy nie przekroczy 500zł – wtedy sprzęt wysyłany jest na koszt RCS.
Zgłoszenie sprzętu do naprawy oznacza akceptację powyższych warunków.